Välkommen till min blogg!

Jag har alltid "klipp och klistrat" till mina fottoalbum, men det var på senare år (slutet av 2007 eller början av 2008) som jag börjat scrappa på allvar. Eller har försökt iallafall :o)

Mina scrapalbum ser jag som en berättelse, en händelse, något att berätta för nästa generation! Ofta scrappar jag med mera än ett foto på en sida.

Denna blogg startade jag 2009-01-01.

måndag 5 januari 2009

Scrapbook lista

Ibland så orkar man inte surfa runt på alla hemsidor om man letar efter något speciellt. Önskar det fanns något typ av "pricerunner" när det gäller scrapbooking grejor!

Jag har försökt sammanställa en liten lista på vad de svenska wepshoparna erbjuder.
Denna lista är gjord under idag, 2009-01-05, så med reservation för ändringar och fel.
Det är säkert flera webbutiker som erbjuder nedanstående, men detta är dem jag hittade när jag letade.



Fakturerar
www.papermaze.se
www.scrapnet.se
http://miansscrapodesign.jetshop.se/ (Mians Scrap & Design)
www.mimasscrapbooking.se
www.scrapparazzi.se
www.hildasrum.se
www.familjekontoret.se


Cuttlebug och/eller stansar/tillbehör till cuttlebug
www.scrapnet.se
http://miansscrapodesign.jetshop.se/ (Mians Scrap & Design)
www.scrapbookingsisters.se
www.scraproom.se
www.engstrom.se
www.stampelgarden.se
www.pema.cc (är svensk sida)
www.mimasscrapbooking.se
www.scrapbooking-butiken.se
www.jemma.se
www.dinasmycken.com (klicka på "hobbyverkstad")
www.scrap-ateljen.se
www.bumblebee-scrapbooking.com
www.scrapparazzi.se
www.syzzla.se
www.stampelstudion.se
www.pappersbiten.se
www.handarbeta.se
www.scrapbooking4you.se
www.pappersvinden.se
www.storyhouse.se



Album med Disney tema
www.scrapnet.se
http://shop.d-u.nu/ (decor unique)
www.bumblebee-scrapbooking.com
www.handarbeta.se
www.scrapperian.se


Album från DCWV (Die cut with a view), ex "Once upton a time", "Rockstar" osv.
www.pandurohobby.se
www.scrapstore.se
www.pappersvinden.se
www.scrapperian.se


Album med Nalle Puh
www.scrapnet.se (storlekt 8*8)
www.bumblebee-scrapbooking.com (12*12 album, classic nalle puh)


Papper "stacks" från DCWV (dvs hela block)
www.hemochhobby.nu
www.pema.cc
www.jemma.se
www.dinasmycken.com (klicka på "hobbyverkstad".. har stort UTBUD!)
www.scrapparazzi.se
www.pysselparadiset.se
www.syzzla.se
www.stampelstudion.se
www.alltilek.se (klicka på scrapbooking och sen e-shop)
www.kortmakaren.se
www.pappersvinden.se
www.hildasrum.se
www.familjekontoret.se (klicka på scrapbooking)
www.potterkit.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar