Välkommen till min blogg!

Jag har alltid "klipp och klistrat" till mina fottoalbum, men det var på senare år (slutet av 2007 eller början av 2008) som jag börjat scrappa på allvar. Eller har försökt iallafall :o)

Mina scrapalbum ser jag som en berättelse, en händelse, något att berätta för nästa generation! Ofta scrappar jag med mera än ett foto på en sida.

Denna blogg startade jag 2009-01-01.

tisdag 13 januari 2009

Flera paket på väg...

Jag har så många projekt men ack så lite material! Så nu har jag beställt lite, från 3 olika företag. Sen jag började blogga om scrapbooking har jag funnit flera nya webshopar på internet, som jag inte visste fanns - så visst ska jag prova dem!

Så nu inväntar jag bla: 2 nya album (en American Craf!), massor av papper, dekorationer (såsom eyelets, brads, blommor, klistermärken, punschinella) och givetvis prylar jag behöver (en liten matta för att sätta fast öljetterna, multitång mm). Åh va jag längtar. Paketet från Mimas Scrapbooking kommer att skickas idag! Hoppas jag får det i morgon eller på torsdag!

Scrapbooking Sisters hade för övrigt bra med extra priser på papper samt lite dekoration mm! Värt ett besök!

1 kommentar:

  1. Åh! Så avis! Har haft mina paket i ett par dagar nu, blir sugen på att beställa mer. Men NEJ, nu får jag vänta lite.... ;) Annars blir det ju helt hysteriskt, hehe.

    Ha det gott! Kramis

    SvaraRadera