Välkommen till min blogg!

Jag har alltid "klipp och klistrat" till mina fottoalbum, men det var på senare år (slutet av 2007 eller början av 2008) som jag börjat scrappa på allvar. Eller har försökt iallafall :o)

Mina scrapalbum ser jag som en berättelse, en händelse, något att berätta för nästa generation! Ofta scrappar jag med mera än ett foto på en sida.

Denna blogg startade jag 2009-01-01.

tisdag 6 januari 2009

BOM - Boken Om Mig!

Efter att ha läst tidningen Scrapbooking mm (några gånger så där..) så har jag beslutat mig för att lätta till ett projket till på listan. Jag ska göra en "BOM", Boken Om Mig. Ett familje/släkt album håller jag redan på med, men detta album är mera tänkt för bara mig! Egoistiskt? Ja visst! :o)

Började idag och det blev en Layout med rubriken "5 om mig" ( 5 ställen jag bott på, 5 jobb jag haft osv). Den blev riktigt bra! Enkel, stilren och a la mig! Hehe.

Nästa layout till min BOM blir "årskrönika 2008" och ev en "mitt liv i siffror" (fick idén från tidningen).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar