Välkommen till min blogg!

Jag har alltid "klipp och klistrat" till mina fottoalbum, men det var på senare år (slutet av 2007 eller början av 2008) som jag börjat scrappa på allvar. Eller har försökt iallafall :o)

Mina scrapalbum ser jag som en berättelse, en händelse, något att berätta för nästa generation! Ofta scrappar jag med mera än ett foto på en sida.

Denna blogg startade jag 2009-01-01.

torsdag 15 januari 2009

American Craft Album!

Jag är så nöjd med mitt nya album från American Craft Album (12*12)!
Detta är ett "ring" album och det får plats måååååånga sidor i detta album vill jag lova. Tycker ofta att "postbound" blir så "tjocka" när man sätter in flera blad än det normala 10 st. Men ibland räcker inte 10 blad. Eller så vill man helt enkelt inte ha 50 st album när man kan få plats med allt i 3 st?

Så ni som inte har köpt på er något sådan album ännu, råder jag till att göra det. Genast!
Jag köpte mitt billigt hos Mimas Scrapbooking.

Ni som bor i Göteborg har turen att kunna köpa dessa album för endast 139 kr styck! Och extra bladen kostar bara 41 kr för 10 pack. Bege er genast till: In Ex Färg AB.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar