Välkommen till min blogg!

Jag har alltid "klipp och klistrat" till mina fottoalbum, men det var på senare år (slutet av 2007 eller början av 2008) som jag börjat scrappa på allvar. Eller har försökt iallafall :o)

Mina scrapalbum ser jag som en berättelse, en händelse, något att berätta för nästa generation! Ofta scrappar jag med mera än ett foto på en sida.

Denna blogg startade jag 2009-01-01.

tisdag 20 januari 2009

Mina Vänner!

Jag har ett nytt projekt som jag påbörjat, som jag kallar för "mina vänner". Visst kommer ni ihåg en liten bok man hade som liten, som alla vänner fick fylla i? Jag har börjat scrappa en sida per "vän" och det är sååå kul. Dock måste jag be om tillåtelse innan jag lägger upp dessa layouter så ni får se. Roooligt!

Bilder kommer inom kort!

1 kommentar:

  1. Bra idé! Har en lista med olika album jag ska ta mig an. Kanske ska försöka ta mig an den snart. Men har mycket annat i huvudet just nu, så det får bli till nästa helg kanske ;) Men tack för tipset!

    SvaraRadera