Välkommen till min blogg!

Jag har alltid "klipp och klistrat" till mina fottoalbum, men det var på senare år (slutet av 2007 eller början av 2008) som jag börjat scrappa på allvar. Eller har försökt iallafall :o)

Mina scrapalbum ser jag som en berättelse, en händelse, något att berätta för nästa generation! Ofta scrappar jag med mera än ett foto på en sida.

Denna blogg startade jag 2009-01-01.

onsdag 20 maj 2009

Utmaning - medverka i tävling

Jag satt och sorterade bland bloggar, hemsidor för scrapbooking mm och surfade då in på Stellas blogg. Dom har en tävling där sista datumet är 7 juni. Funderar starkt på att medverka, eftersom jag kan behöva en liten utmaning i mitt scrappande!

Tävlingen dom har går ut på att scrappa något med följande:
  • gammalt
  • transparent
  • natur
  • bård
  • vitt
Spännande! Redan nu börjar idéerna att komma! Önska mig lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar