Välkommen till min blogg!

Jag har alltid "klipp och klistrat" till mina fottoalbum, men det var på senare år (slutet av 2007 eller början av 2008) som jag börjat scrappa på allvar. Eller har försökt iallafall :o)

Mina scrapalbum ser jag som en berättelse, en händelse, något att berätta för nästa generation! Ofta scrappar jag med mera än ett foto på en sida.

Denna blogg startade jag 2009-01-01.

fredag 22 maj 2009

Kreaktiv Fredag!

Jag har inte scrappat fotton idag, därimot har jag tillverkat kort! Det var jätte länge sen jag hade lust,ork och kreativitet att göra kort, men idag föll allt in! Jag har fått massor med inspiration av tidningen "Scrapbooking mm". Några bilder av mina alster finner du på min blogg om korttillverkning. Får se om det blir några fotton scrappade resten av helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar