Välkommen till min blogg!

Jag har alltid "klipp och klistrat" till mina fottoalbum, men det var på senare år (slutet av 2007 eller början av 2008) som jag börjat scrappa på allvar. Eller har försökt iallafall :o)

Mina scrapalbum ser jag som en berättelse, en händelse, något att berätta för nästa generation! Ofta scrappar jag med mera än ett foto på en sida.

Denna blogg startade jag 2009-01-01.

tisdag 26 maj 2009

Clip It Up - Simply Renee



Den är underbar! Jag är såå lycklig! Clip it up är den perfekta lösningen på alla stickers bokstäver som man aldrig får någon ordning och reda på. Här kan man sortera in dem hur man vill (jag har börjat grovsortera; glitter/småttingar/ djur stickers/ baby stickers osv).

Den är också lagom stor, jag trodde den skulle vara lite för stor, men nej, helt lagom. Så för alla er som sitter där hemma och sliter med förvaring till era stickers bokstäver mm - så är Clip It Up från Simply Renee lösningen!

2 kommentarer:

  1. hej vart har du köpt din clip it up?

    http://faithhopeaandlove.blogspot.com

    ha re

    Ica

    SvaraRadera
  2. Jag köpte min från USA på sidan www.overstock.com. Den finns på svenska sidor att köpa också.

    SvaraRadera