Välkommen till min blogg!

Jag har alltid "klipp och klistrat" till mina fottoalbum, men det var på senare år (slutet av 2007 eller början av 2008) som jag börjat scrappa på allvar. Eller har försökt iallafall :o)

Mina scrapalbum ser jag som en berättelse, en händelse, något att berätta för nästa generation! Ofta scrappar jag med mera än ett foto på en sida.

Denna blogg startade jag 2009-01-01.

lördag 7 februari 2009

Toscana - karta



Karta, samt bild på första stället vi bodde på i Toscana. Jag använder nästan alltid kartor eller kopia av kartor för att visa "vart man varit" eller rest till.

Rubrik: ingen
Text: skrivet för hand på utrivet blad från skrivbok
Papper: "2 scoops/butter pecan" från Basic Grey
Dekoration: kopierad karta där jag fyllt i med överstrykningspenna vart vi varit samt vart vi bodde. Inga fotomattor på foton.
Storlek: 30,5 * 30,5 (12*12 tum)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar