Välkommen till min blogg!

Jag har alltid "klipp och klistrat" till mina fottoalbum, men det var på senare år (slutet av 2007 eller början av 2008) som jag börjat scrappa på allvar. Eller har försökt iallafall :o)

Mina scrapalbum ser jag som en berättelse, en händelse, något att berätta för nästa generation! Ofta scrappar jag med mera än ett foto på en sida.

Denna blogg startade jag 2009-01-01.

söndag 1 februari 2009

Blommor som dekoration



Här är ett exempel på hur man kan använda blommor som dekoration till ett album blad. Här ser du också att jag inte använt någon fotomatta för fotot, då jag beställt kortet med en vit kant. Just dessa bilder är vår utsikt från stället vi bodde på i Toscana. Därför blev rubriken perfekt "UTSIKT".

För att fästa blommorna har jag använt stora brads, gula samt små brads, gula.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar